Semne că ai o carență de vitamina D3 în organism

Semne că ai o carență de vitamina D3 în organism! Multe persoane le ignoră

Semne că ai o carență de vitamina D3 în organism!

Vitamina D mai este numită și „vitamina Soarelui”, deoarece este produsă în piele ca un răspuns la lumina soarelui. Această vitamină este o vitamină solubilă și are un impact major în organismul nostru. Atunci când există un deficit în organism, se observă imediat semnele.

Încă din primele luni de viață, vitamina D3 joacă un rol major în organismul nostru. Părinții sunt sfătuiți de către medicii pediatri să le dea un supliment bebelușilor și să îi expună cât mai mult la lumina naturală.

Una dintre cele mai mari funcții ale vitaminei D este faptul că ajută la absorbția nutrienților precum calciu și fosfor, care, la rândul lor, ajută la stimularea imunității și a oaselor. Vă prezentăm cele mai mari beneficii ale vitaminei D:

1. Aceasta luptă împotriva bolilor, iar potrivit unui studiu din 2006, publicat în Jurnalul Asociației Medicale Americane, s-a descoperit faptul că vitamina D poate reduce riscul de scleroză multiplă. Alte studii au descoperit că această vitamină poate reduce riscul de a dezvolta o boală de inimă. Un alt studiu din 2010 spune că vitamina D ajută și reduce riscul de a face răceală sau gripă.

2. Reduce depresia. Are un rol major în prevenirea depresiei și în schimbările de stare. Cei care iau în mod regulat vitamina D au observat o schimbare în bine a stării de spirit. De aceea, cei care suferă de anxietate și de depresie pot lua suplimente sub supravegherea medicului.

Primele simptome care îți arată că ai un deficit de vitamina D includ: diareea și constipația, crampele musculare, incapacitatea de concentrare, un somn neliniștit, probleme cu vezica urinară. De asemenea, și dacă ai dureri de cap, oboseală generală, crampe musculare, dureri musculare sau slăbiciune și dureri articulare ar trebui să pui aceste simptome pe seama lipsei acestei vitamine în organism.

Cât timp trebuie să stai la soare zilnic

Dezvăluirea a fost făcută de către Michael F. Holick, care este un expert de top în vitamina D. Acesta spune că slăbiciunea musculară, de obicei, provine din lipsa de vitamina D, deoarece această vitamină este importantă pentru mușchii scheletici pentru a funcționa la cel mai bun nivel

Persoanele cu piele deschisă la culoare trebuie să se expună la soare zilnic între 10 și 45 de minute, iar persoanele cu piele închisă trebuie să stea între 2 și 2 ore și jumătate. Întotdeauna, însă, trebuie să te expui doar după ce folosești o cremă cu factor de protecție solară.

Share: